AMARAN! BLOG INI MENGANDUNGI SPOILER. SILA BACA ATAS RISIKO ANDA SENDIRI.

Tuesday, August 5, 2014

[Drawing] Mata Anime Gaya Vampire Knight.



Saja aku lukis mata Kuran Kaname dari anime Vampire Knight ni. Gaya mata anime ni bagi aku tak susah, tapi banyak step nak kena buat (dah lah aku ni jenis manusia pemalas. Muahahaha). Banyak lagi boleh diperbaiki. Ni pun sebab tengah kumpul gambar nak buat review, tetiba datang akal nak try buat mata diorang. Aku pun nak try mata anime gaya Haikyuu!! dengan Ace of Diamond, sebab mata diorang cantik. Hehehe.

Sama tak, sama tak? Hmmm... Tak berapa nak menjadi sangat. Maybe sebab bulu mata dia kurang kot. Hahaha~
Next time aku bubuh bulu mata banyak-banyak sikit. Biar penuh bulu mata je.
evil smile onion head


Listening to : Ailee - I'll Show You


Post a Comment